Friday, January 16, 2015

Elmo

Arghhh!!!

Geram pulak aku tetengah malam buta ni.
Geram tengok Akai Ito.

Atsushi-kun no Baka! BAKA!

1st, if you want to break up, TELL. Bukan IGNORE. Hurt like MAD!
Aku pernah rasa and I cried A LOT! Well, bukan kekasih. Just my major crush pastu we become very close friend. My soul-mate.

Bila aku nangis sebab stress je (mind you, I cried alone in my room) Dia nun kat Kuantan tu, call just to cheer me up. Aku tak bagitahu dia pun. He just got the instinct to call me. Always....
"Are you ok?"
"Nangis je kat Fid, Fid ok"
Unbelievable kan?
But then, dia hilang. Never return my call, not reply any message. Aku call rumah, adik dia akan cakap die bz or keluar. Then, dia tukar nombo phone. He was my best friend. He was my best buddy, soulmate. But.....PUFFF!!! Gone! Gile sakit hati. Teruk aku nangis. Without a word.....he left me.
Nak blah, CAKAP! TERUS TERANG! Get it?
"Sorry Yana. Fid tak kawan or mesej or contact ngan gf orang"
Susah ke?




2nd, Masa break up, cakap tak suka la... mukatsuku la, mendoukusai la. Tapi realitinya lain.
Haih.... terus terang la. Happened to me too.
Lagi sakit hati sebenarnya, bila kau tahu reason sebenar break up lepas kau dah terima reason pertama (yang dia tipu tu) sepenuh hati.
Terus terang. Boleh?
"Rasa macam dah suka orang lain. You tak kisah ke bermadu kasih?" <--- kompem awek kau yang mintak break. Tak payah susah2 kau susun ayat ke, berlakon ke. Okay?




3rd, Sebab nak convey Mei yang dia kononnya dah tak suke Mei, nak Mei benci dia, Atsushi ni cakap kat Mami yang ala2 dia senang ngan Mami depan Mei. Ayat selindung konon2 suka kat Mami. Mami pun ape lagi, perasan la...berbunga-bunga la hati beliau. ARGH!!!!! Jangan mainkan perasaan orang lain boleh tak? ARGHHHH!!!

Keep in mind, Yana Sahri. Don't do these three to others. NEVER! DON'T!




No comments:

Post a Comment